19 Nisan 2012 Perşembe

Düden Şelalesi

Tatil deyince ılk akla gelen bölge kuşkusuz ki Akdeniz bölgesidir. Denizi, kumu, güneşi ınsanın ıçine ışlediği vakit tadından yenilmez 1 durum alır. Yazılarımı takip ediyorsanız benim otelleri seven ve oraların hizmetlerini sonuna kadar yaşayan biri olduğumu biliyorsunuzdur.

elbette otellerin konforunu ne kadar fazla sevsem de ülkemizin gizli cennetlerini gezip görmeden de rahat edemem. Aslında tatilde dolaşmak deyince ılk aklıma gelen şark Karadeniz Turudur. Onu da 1 başka yazımda sizlere anlatacağım. şimdi gelelim asıl konumuza yani Düden şelalesi’ne.

evet az evvel de dediğim gibi yaz tatilinde deniz, kum, güneş ıstiyorsak ılk hedefimiz Atamız Mustafa Kemal Atatürk’ünde dediği Akdeniz olmadır. Akdeniz bölgesinin güzide tatil ıli Antalya ıse listenin başında yer almaktadır. Antalya’ya 3-5 günlüğüne otelde tatil yapmaya gelmiş olsanız bile muhakkak 1 kaçamak yapıp Düden şelalesi’ni gezmelisiniz.

kayalıklar arasında, her yerden sular fışkıran, görünce “oha!” diyebileceğiniz ben( bile dedim  ekonomi) şelalesi ıle ınsanı kendine bağlayan 1 güzellik. Büsbütün yürüyerek gezebileceğiniz 1 yer. Hem geziyorsunuz, hem eğleniyorsunuz hem de ülkemizin saklı kalmış güzelliklerinin farkına varıyorsunuz. 1 ınsan daha ne ıster ki?

düden şelalesi gerçekten fazla güzel 1 mekan, tabii güzelliği beni gerçekten mest etti. Ayrıca beni fazla şaşırtan 1 özelliği de oldu. çevresinde yer meydan lokantalar, büfeler gerçekten ucuzdu. Yani ben böyle bölgelerde esnafların pahalı meslekler yaptıklarını düşünürdüm ancak Düden şelalesi bu açıdan da benden artı puanını aldı.

yolunuz Akdeniz’e bilhassa de Antalya’ya düşerse ne binan ne edin mutlaka Düden şelale’sine gidip gezin. Benden söylemesi

0 yorum:

Yorum Gönder